Наш одинадцятий клас!
"Формування особистості-патріота України, який усвідомлює свою незалежність до сучасної цивілізації, який підготовлений до життя, і чітко орієнтується в сучасних реаліях"
1. Формувати особистість – патріота України, який
усвідомлює свою належність до сучасної цивілізації,який підготовлений до
життя,і, чітко орієнтується в сучасних реаліях.
2. Виховувати особистість демократичного
світогляду й культури, яка не порушує прав і свобод людини,з повагою ставиться
до традицій, культури народів світу.
3. Забезпечувати умови для сомореалізації
особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів.
4. Створювати та розвивати цінностей
громадянського суспільства.
5. Вивчати індивідуальні особливості учнів, їх
інтересів і потреб.
6. На основі результатів діагностики,
допомогти учням у пізнанні власного характеру, у боротьбі зі своїми негативними
рисами, у вихованні позитивних якостей.
7. Сприяти згуртуванню учнівського колективу
через активізацію форм індивідуального впливу та колективної виховної роботи.
8. Виховувати в учнів позитивні риси характеру
(волі, чесності, самокритичності, поваги до старших, взаємодопомоги,
чуттєвості) та виробляти загальнолюдські норми етики.
9. Формувати в учнів свідоме ставлення до
свого здоров’я як найвищої
цінності, формувати навички здорового способу життя, збереження та зміцнення
фізичного та психічного здоров’я.
10. Розвивати творчий потенціал учнів,
підтримувати обдарованих дітей.
11. Забезпечувати дієвий зв’язок з батьками в становленні
особистості.
12. Робота
над утвердженням учнівського самоврядування.
ПЛАНУВАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Аналіз виховної роботи за 2016-2017 навчальний рік
Аналіз виховної роботи за 2015 - 2016 навчальний рік
Аналіз виховної роботи за 2015 - 2016 навчальний рік
План виховної роботи на 2017-2018 навчальний рік
План виховної роботи на 2016 - 2017 навчальний рік
РЕЙТИНГ УЧНІВ 11 КЛАСУ ЗА І ЧВЕРТЬ 2017 – 2018 Н.Р.
№ з/п
|
Прізвище, ім’я учня
|
Середній бал
(основні предмети)
|
Середній бал
|
1.
|
Аблямітова Фатіме
|
10,1
|
10,1
|
2.
|
Васильєв Андрій
|
8,5
|
8,6
|
3.
|
Волобуєва Аліна
|
7,4
|
7,5
|
4.
|
Ісопєску Анастасія
|
8,8
|
8,9
|
5.
|
Козловський Назар
|
7,1
|
6,8
|
6.
|
Назарова Олена
|
9,8
|
9,8
|
7.
|
Скірко Владислав
|
8,3
|
8,5
|
РЕЙТИНГ УЧНІВ 10 КЛАСУ ЗА 2016-2017 Н.Р.
№ з/п
|
Прізвище, ім’я учня
|
Середній бал
(основні предмети)
|
Середній бал
|
1.
|
Аблямітова Фатіме
|
10,0
|
10,0
|
2.
|
Васильєв Андрій
|
8,5
|
8,6
|
3.
|
Волобуєва Аліна
|
7,3
|
7,4
|
4.
|
Ісопєску Анастасія
|
9,4
|
9,4
|
5.
|
Козловський Назар
|
7,3
|
6,9
|
6.
|
Назарова Олена
|
9,8
|
9,8
|
7.
|
Скірко Владислав
|
8,7
|
8,9
|
РЕЙТИНГ УЧНІВ 10 КЛАСУ ЗА І СЕМЕСТР 2016-2017 Н.Р.
№ з/п
|
Прізвище, ім’я учня
|
Середній бал
(основні предмети)
|
Середній бал
|
1.
|
Аблямітова Фатіме
|
9,9
|
9,9
|
2.
|
Васильєв Андрій
|
8,7
|
8,8
|
3.
|
Волобуєва Аліна
|
6,7
|
7,3
|
4.
|
Ісопєску Анастасія
|
8,9
|
9,0
|
5.
|
Козловський Назар
|
7,5
|
7,1
|
6.
|
Назарова Олена
|
9,7
|
9,8
|
7.
|
Скірко Владислав
|
8,7
|
8,9
|
РЕЙТИНГ УЧНІВ 10 КЛАСУ ЗА І ЧВЕРТЬ 2016 – 2017 Н.Р.
№ з/п
|
Прізвище, ім’я учня
|
Середній бал
(основні предмети)
|
Середній бал
|
1.
|
Аблямітова Фатіме
|
9,9
|
9,9
|
2.
|
Васильєв Андрій
|
8,4
|
8,5
|
3.
|
Волобуєва Аліна
|
6,9
|
7,1
|
4.
|
Ісопєску Анастасія
|
8,3
|
8,4
|
5.
|
Козловський Назар
|
7,4
|
7
|
6.
|
Назарова Олена
|
9,7
|
9,7
|
7.
|
Скірко Владислав
|
8,5
|
8,6
|
- Якісний аналіз досягнень учнів 11 класу за І чверть 2017-2018 н.р.
- Якісний аналіз досягнень учнів 10 класу за 2016-2017 н.р.
- Якісний аналіз досягнень учнів 10 класу за І семестр 2016-2017 н.р.
Мета самоврядування - формувати активну життєву позицію учнів, залучати дітей до громадської діяльності, стимулювати їх творчу ініціативу, розвивати організаторські здібності та вміння.
можливості - отримай їх;
честь - заслужи її;
любов - розділи її;
дух - показуй його;
поради - бери їх до уваги;
гордість - май її;
критика - прийми її;
дисципліна - дотримуйся її;
мудрість - досягни її.
ДЕПАРТАМЕНТ 11 КЛАСУ:
Мер - Аблямітова
Фатіме
Відділ освіти: Назарова Олена
Васильєв Андрій
Васильєв Андрій
Відділ охорони
здоров’я: Ісопєску Анастасія
Волобуєва Аліна
здоров’я: Ісопєску Анастасія
Волобуєва Аліна
Відділ комунального
господарства: Скірко Владислав
господарства: Скірко Владислав
КОНСПЕКТИ ВИХОВНИХ ГОДИН, БЕСІД
"Любіть Україну у сні й на яву..." Конспект першого уроку. 2017-2018 н. р.
"Щоб у серці жила Україна: до 25-річчя незалежності України"Конспект першого уроку. 2016-2017 навчальний рік
"Покрова Пресвятої Богородиці" Бесіда з учнями
"Свято Покрови Пресвятої Богородиці" Бесіда з учнями
"Трудовий подвиг українців у тилу" Бесіда з учнями
"Державні символи України" Виховна година
"Іван Франко-відданий син українського народу" Година спілкування з учнями
"Наш Великдень" Відеогодина спілкування з учнями
"Свято Покрови Пресвятої Богородиці" Бесіда з учнями
"Трудовий подвиг українців у тилу" Бесіда з учнями
"Державні символи України" Виховна година
"Іван Франко-відданий син українського народу" Година спілкування з учнями
"Наш Великдень" Відеогодина спілкування з учнями
Єдині педагогічні вимоги до учня
Прихід учнів до школи:
—
приходити до школи за 20 хвилин до
початку уроків;
—
перед входом у школу учні старанно
витирають взуття, а при необхідності його миють;
—
хлопчики
поступаються місцем дівчаткам, а всі старші учні поступаються місцем
молодшим школярам, вчителям та іншим особам;
—
у разі відсутності в школі необхідно
представити довідку від лікаря чи інший документ, які свідчать про при чини
відсутності.
Зовнішній вигляд:
—
кожний учень повинен приходити в школу у
чистій випрасуваній учнівській формі, з акуратною зачіскою;
—
забороняється носіння прикрас (намисто,
сережки, обручки і ін.);
—
на уроки фізкультури з'являтися тільки в спортивній формі;
—
на уроки трудового навчання учні
одягають халати або фартухи;
—
учні повинні мати чисту носову хустину і гребінець.
Поведінка на уроці:
—
після другого дзвінка учні повинні
зайняти свої робочі місця. На парті необхідно мати:
—
щоденник, підручники, зошити, ручку,
олівець, лінійку та інше обладнання, необхідне для даного уроку;
—
не дозволяється на робочому місці
тримати сторонні речі;
—
учні зобов'язані тримати робочі місця в чистоті;
—
коли вчитель заходить у клас, учні
піднімаються і вітаються;
—
якщо учень бажає задати запитання чи дати
відповідь, він повинен підняти руку, не
відриваючи ліктя від парти;
—
після дозволу вчителя учень піднімається
і задає питання чи відповідає;
—
учень відповідає тільки з щоденником;
—
кожна оцінка виставляється в журналі і
заноситься в щоденник;
—
домашні завдання записуються в щоденник;
—
не дозволяється без дозволу учителя
розмовляти, підказувати;
—
учитель не має права, затримувати учнів
у класі після дзвінка.
Поведінка на перерві:
—
після дзвінка учні виходять з класів і
кабінетів. В кабінетах і класах залишаються лише чергові;
—
чергові учні проводять вологе прибирання
на великих перервах та при потребі. Учні
чергують
у закріплених за ними класах;
—
після закінчення уроку учні заносять
свої портфелі в той кабінет, де буде
проводитися наступний урок;
—
забороняється залишати портфелі біля
стін, дверей, на підвіконнях і в інших місцях;
—
забороняється на перерві бігати по
школі;
—
всі навчальні класи і кабінети під час
перерв повинні бути відкриті;
—
учні відвідують їдальню згідно графіку;
—
ідучи по сходинках, необхідно триматися
правої сторони, не бігти і не перестрибувати через кілька сходинок;
—
при зустрічі з працівниками школи, батьками,
іншими: зупинись, поступись місцем, привітайся;
—
проявляй турботу про чистоту школи. Не
насмічуй у класі і коридорах.
КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ УЧНЯ У ШКОЛІ НА УРОЦІ
Поради учневі
Поради учневі
1. Старанно вчись, акуратно відвідуй уроки, не запізнюйся.
2. Безперечно виконуй розпорядження учителів, уповноважених класного та шкільного колективу.
3. Під час уроку сиди прямо, не спирайся на парту і не розлягайся, уважно слухай, не займайся сторонніми справами.
4. Якщо знаєш відповідь на запитання, мовчки підніми руку.
5. Не «тягнись» і не вигукуй — будь скромним.
6. Уважно слухай відповідь товаришів, не глузуй з товариша, що допустився помилки, неточності у відповіді.
7. Будь ввічливим з учителями і товаришами: проси вибачення, коли ненавмисне вчинив якусь прикрість, постійно користуйся словами ввічливості.
8. Допомагай товаришеві у навчанні.
9. Тримай у чистоті й порядку своє робоче місце в класі, кабінеті, майстерні.
10. Не затримуй хід уроку, не завдавай запитань, які не стосуються теми.
11. Виправляй відповідь товариша у доброзичливій формі, не підкреслюй своєї переваги.
12. Якщо не підготувався до уроку, скажи про це і не намагайся відповідати, цим ти збережеш час і для себе, і для товаришів.
ФОТОВЕРНІСАЖ ШКІЛЬНИХ МИТТЄВОСТЕЙ
Мій клас – класний!Спортивно-розважальна гра "Джура"
Дякую за цікавий блог. Матеріали, розміщені в ньому корисні для навчання, інформаційні за змістом. З таким блогом легко і навчатися, і відпочивати.
ВідповістиВидалити